Toimistoassistentti , Päijät-Häme, Heinola
Haemme asiakasyrityksellemme toimistoassistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen Heinolaan. Työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä. Työt kestävät alustavasti vuoden loppuun työpäiviä ollen aluksi noin kaksi viikossa. Mikäli työt sujuvat ja viihdyt, sinulla on vuodenvaihteen jälkeen mahdollisuus toistaiseksi voimassa olevaan ja kokoaikaiseen työsuhteeseen.
Työtehtäviisii kuuluu monipuoliset ja avustavat toimistotyöt sekä juoksevien asioiden hoitoa. Työpäiväsi voivat koostua muun muassa tilausten vastaanottamisesta, lähettämisestä, taloushallinnon avustavista tehtävistä sekä arkistoinnista. Pääset ottamaan osaa myös muihin tehtäviin ja projekteihin oman kiinnostuksesi ja osaamisesi mukaan.
Parhaat valmiudet tehtäviin antaa aiempi kokemus monipuolisesta toimistotyöstä tai alalle soveltuva, esimerkiksi kaupallinen koulutus (merkonomi tai tradenomi) sekä hyvä suullinen ja kirjallinen englannin kielen taito. Tehtävässä käytät eri järjestelmiä, joten hyvät it-taidot ovat avainasemassa järjestelmiin perehtymiseksi. Etsimme henkilöä, joka nauttii monipuolisesta työnkuvasta ja omaa kyvyn hahmottaa nopeasti laajojakin kokonaisuuksia.
Tarjoamme monipuolisen työn hyvässä kasvuvauhdissa olevassa, modernissa yrityksessä, jossa on mahdollisuus rakentaa myös omaa urapolkua. Tiimi on ammattitaitoinen ja sitoutunut, mikä näkyy hyvänä tekemisen meininkinä. Tarjoamme mahdollisuuden myös osittaiseen etätyöhön. Tehtävän palkka on neuvoteltavissa nojaten osaamiseesi.
Mikäli kiinnostuit, jätä hakemuksesi pian nettisivuillamme olevalla lomakkeella tai kysy lisätietoja. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä antaa Tomi Ikonen, p. 044 750 7187, tomi.ikonen@ohp.fi
Työn sijainti:
Päijät-Häme, Heinola
Haku alkaa:
19.09.2023
Haku päättyy:
01.10.2023